Бизнесийн зөвлөх компаниас хамгийн их асуудаг асуултууд нь шинэ санааг хэрхэн хөгжүүлэх, хангалттай зах зээл байгаа эсэх, хэрэглэгчийн зан төлөвийн судалгаа хийлгэхийг хүсдэг. Иймд мэргэжлийн судалгаа, бизнесийн зөвлөх “Эм Ай Си Жи” ХХК (MICG LLC)-ийн зүгээс шинэ санааг хэрхэн хөгжүүлэх, төслийн санааг хэрэгжүүлэх ажлын дарааллыг та бүхэнд хүргэж байна. Үүний тулд таны хөрөнгө оруулалтын стратегид нийцсэн эсэхийг тодорхойлно.
ДэлгэрэнгүйТа хөрөнгө оруулалтын бизнес төсөл боловсруулж хөнгөлөлттэй зээлд хамрагдахыг хүсэж байна уу? Тэгвэл хамгийн эхэнд шаардлага хангасан Бизнес төсөл буюу ТЭЗҮ (техник эдийн засгийн үндэслэл) шаардлагатай байдаг. Иймд “Эм Ай Си Жи” ХХК-ийн зүгээс Монгол Улсын Хөгжлийн Банкны шаардлагад нийцүүлэн төслөө хэрхэн бичиг талаар зөвлөгөө хүргэж байна.
ДэлгэрэнгүйМанлайлагч байж тогтмол сурч хөгжихийг хүсдэг та бүхэнд баяртай мэдээ дуулгая. Шинэ оны босгон дээр “Эм Ай Си Жи” ХХК нь олон улсын мэргэжлийн сертификат олгодог CertiProf Институт-ын албан ёсны Монгол дахь хамтран ажиллагч байгууллага боллоо.
ДэлгэрэнгүйХэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгааг хийх нь танай үйлчлүүлэгчид бараа бүтээгдэхүүний талаар ямар сэтгэгдэлтэй байгааг тодорхойлох хамгийн үр дүнтэй арга юм.
Дэлгэрэнгүй1. Зорилгоо тодорхойлох: Яагаад та зах зээлийн судалгаа хийхийг хүсэж байна вэ? Энэхүү асуултад тодорхой хариулт хэрэгтэй бөгөөд улмаар дараагийн алхмууд хийгдээ. 2. Тодорхой төлөвлөгөөтэй байх: Асуулгын хэв загварууд, зорилтот хэрэглэгч гэх мэтчилэн бүх алхмууд бичигдсэн байх хэрэгтэй. Энэ нь төслөөс шалтгаалан өөр байж болно.
ДэлгэрэнгүйСайн мэдээлэлтэй шийдвэр гаргах: Байгууллагын өсөлт нь удирдлагын гаргасан шийдвэрээс хамаарч байдаг. Зах зээлийн судалгааны арга техникийг ашиглан удирдлага нь өөрсдийн мэдлэг туршлагынхаа үр дүнд тулгуурлан бизнесийн шийдвэр гаргах боломжтой. Зах зээлийн судалгаа нь зах зээлийн чиг хандлагыг мэдэхэд тусалдаг бөгөөд ингэснээр үйлчлүүлэгчдийг мэдэж авахын тулд судалгааг тогтмол хийдэг.
ДэлгэрэнгүйЗах зээлийн судалгаа гэдэг нь шинэ бүтээгдэхүүн болон үйлчилгээний шинж чанарыг үнэлэх замаар боломжит хэрэглэгчидтэй шууд холбогдож судалгаа хийх үйл явцыг хэлнэ. Энэ арга нь байгууллага эсвэл бизнес эрхлэгчид өөрсдийн зорилтот зах зээлээ олж илрүүлэх, цуглуулсан дүгнэлтүүддээ баримтжуулах, уг мэдээлэл дээр үндэслэсэн шийдвэр гаргах боломжтой болдог. Зах зээлийн судалгаа хийх үндсэн зорилго нь тодорхой бүтээгдэхүүн, үйлчилгээтэй холбоотой зах зээлийг ойлгох судлах, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээнд хэрэглэгчид хэрхэн хариу үйлдэл үзүүлж байгааг тодорхойлоход оршино. Зах зээлийн судалгааг хийснээр олж авсан мэдээллүүдээс маркетингийн зар сурталчилгааг оновчтой хийхэд ашиглаж болно. Мөн үйлчлүүлэгчийн хэрэгцээ, үйлчилгээний онцлог шинж чанарыг тодорхойлоход ашигладаг.
Дэлгэрэнгүй